szybki kontakt:       Ostróda   (89) 647 90 29

Iława    (89) 648 22 74

Stomatologia

Leczenie kanałowe owiane jest wśród pacjentów złą sławą. Wiele osób bardzo się go obawia, jednak prawidłowo wykonane, pozwala zminimalizować odczucia bólowe. Na czym dokładnie ono polega i kiedy jest konieczne?

dziecko w gabinecie stomatologicznym

Wizyta u dentysty jest czymś, co stresuje zarówno dorosłych, jak i dzieci. Z czego wynika ten strach? Zazwyczaj z obawy przed bólem. Wiele osób nadal myśli, że niemożliwe jest leczenie stomatologiczne bez bólu - zapewniamy, że jest zupełnie na odwrót. Każdy rodzic jednak powinien wiedzieć, że strach u dziecka przed dentystą jest zupełnie normalny, dlatego należy je odpowiednio przygotować do wizyty u stomatologa. Jak to zrobić? Sprawdź to w naszym artykule - zachęcamy do przeczytania!

Jak walczyć z próchnicą zębów

Próchnica zębów może dotknąć zarówno dzieci, jak i dorosłych. Jest to choroba wywołana przez bakterie, na którą choruje niemalże 95% dorosłych w Polsce. Powstawanie próchnicy odbywa się stopniowo i może je przyśpieszyć brak regularnej higieny oraz cukry w posiłkach.

Dobór licówek

Problemy i ubytki z uzębieniem mogą odbijać się nie tylko na naszym samopoczuciu, ale na całym układzie zębowym i trawiennym. Pojawić mogą się problemy z prawidłowym żuciem pokarmu co odbija się na stawach żuchwowych. Dodatkowo dziąsła są bardziej narażone na uszkodzenia i infekcje.

znieczulenie stomatologiczne

Pacjenci boją się najbardziej podczas wizyty w gabinecie stomatologicznym bólu. Niestety to nie tylko powód do strachu, ale również czynnik sprawiający, że spotkania ze stomatologiem odbywają się bardzo rzadko. Niejednokrotnie prowadzi to do zaawansowanych procesów chorobowych zębów i jamy ustnej.

Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.